Min hårvård :)

Hej alla läsare!

Jag har kanske sagt att Carro ska ta över dagens frisyr, har jag det? Ja, men i alla fall eftersom hon aldrig gör det så tänkte jag göra det istället, i alla fall idag, vi får väl prata mer om det imorgon i skolan.
Ja, då tänkte jag visa hur jag sköter mitt hår. Jag kommer börja med en före-bild, sedan kommer jag fota lite produkter som jag använder i duschen. Hur jag torkar det kommer det också komma en bild på.
Sedan kommer det en bild på hur jag kammar det, och en på när jag plattar/lockar det. Vi får väl se vad jag väljer att göra! 😉
Jag kommer också lägga in dåliga hårprodukter, bra hårprodukter och tips.
Det kommer dock först om knappt två timmar, då min kamera laddat klart och när jag har duschat 🙂 Jag tror att det kommer en video också, men jag kan inte lova något.

Menmen, nu tänkte jag berätta lite om gårdagen…
Jag hade en (väldigt!) kort träning, bara från halv fem till halv sex. Vi tränade på en dans till våruppvisningen. Temat är ABBA, ni får gärna komma och kolla! 😉 Våruppvisningen ligger i fyrishov, Uppsala, den 10:e april. Då har Carro också uppvisning, men jag kommer antagligen inte hinna träffa henne eftersom det är ganska stressigt där, och MASSVIS av folk – flera tusen faktiskt.
Efter träningen så ville jag och Erika ta en senare buss än den vi egentligen skulle tagit för vi ville köpa något gott i en kiosk, men sen kom vi på superidén att gå in till stan från fyrishov! Sedan gick vi och kollade på lite kläder, på våruppvisningen ska vi ha utsvängda byxor, ett färgglatt linne och ett hårband mitt i pannan, som ABBA alltså. Vi gick och kollade efter såna kläder, men hittade bara hår/pannband. Vi gick också in på Digit (en gymnastik- och dansaffär) och jag hittade skitsnygga hotpants! Vet inte om jag vill ha mellangröna eller svarta? Svart passar till allt, men de gröna är nästan lite snyggare… men jag tror jag tar svart, tänk er att springa omkring i kortkorta svarta shorts och ett svart linne 😉 Båda var i alla fall i krossat sammet, här kommer en bild:

Vilka?? Gillar båda, men de svarta tror jag att det blir.

Gillar båda, fast de gröna på Digit var lite mer mörkt gröna, om ni förstår…
Kommer som sagt ett hårinlägg senare idag, ses! ❤

1 kommentar

Under Lotta

Ett svar till “Min hårvård :)

  1. Men jag har ju dagen frisyr!Jag har ju skrivit i mina inlägg att jag inte kommer kunna göra dagens frisyr denna vecka. Det är alltså bara ett undantag!
    /C

Lämna en kommentar